rip min kjæreste venn

10. januar 2010

Vi fikk kun kjent hverandre i litt over 3 år, og det er ett stort tap for meg at du nå er borte. Du var med meg på alle mulige ting, både når jeg var trist og når jeg var glad. Du var alltid der for meg, men nå er du borte og ikke minst: livløs. Du fikk ett virus, min kjæreste, og du overlevde ikke denne gangen. Vaksina var så dyr, og vi visste innerst inne at det snart var din tur til å dra din vei. Det var din tur til å slukkes. Du var ikke så stødig på det siste, og måtte ofte ha pauser for å hvile. Men vi klarte det, sammen! Men nå må jeg klare meg alene, og finne meg en ny følgesvenn.. rip

Noen som vet om noen gode bærbare pc'er?!

5 kommentarer:

nancy sa...

huffda.. ikke bra, ikke bra :(

Mira sa...

Åh huff, hvil i fred :(

linda-mari sa...

Kondolerer:(
Jeg anbefaler mac!

Mariel sa...

Kjøp en mac, da kan du glemme disse dumme virusene. =)

Unknown sa...

Mac!!:)