MacBook ?

12. januar 2010


La merke til at alle som skulle anbefale meg en PC anbefalte meg MAC. Fail! Mac er ingen pc, det får jeg hvertfall streng beskjed om hver gang jeg kaller Charlotte sin Mac for ''Pc''. Men det jeg lurte på er, hva er det som gjør Mac så mye bedre enn alle de andre maskinene? Hvor lenge holder de? Dere som har Mac, eller har litt kjennskap til denne saken, gidder dere å ta dere bryet med å svare meg? Hadde blitt evig takknemlig!

EDIT: Hva er forskjellen på MacBook og MacBook Pro?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er veldig fornøy med Mac siden den er så enkel å bruke. Jeg har MacBook og den har hele 7(!) timers batterivarighet. Den er kjempe lett å ha med og derfor bruker jeg den hver dag i forelesninger.
I tillegg får jeg studentrabatter når jeg kjøper programvarer til Macen. Har også hørt at den nesten aldri får virus heller..

linda-mari sa...

Jeg vet godt at mac ikke er en pc du ;) Men jeg gidder ikke skrive ''Du ville ha anbefalinger om PC, men jeg må først starte innlegget med at mac ikke er pc slik at noen ikke hugger hue av meg.''

Kine sa...

Linda-mari: Var jo ikke sånn jeg mente det da ;p