Promise you won't forget me, because if I thought you would, I'd never leave

23. januar 2010


If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden


En blomma till dig




Strøken frøken


Jäg är så
förbannat vacker


<3 Vilde


Ja, vi digger bilder i speilet. Men det blir det slutt på når jeg får stativet mitt neste lørdag !


Nice, huh?


Kom och ta mig!


Vilde skulle liksom rydde, men poserte as always.. haha


Spegel, spegel på väggen där, vem är vackrast i landet här?


Kine snakka med pappa i tlf og ønska han god tur til syden, og Vilde parfymerer seg


Haha, holdt seriøst på å le meg ihjel. Vilde skulle fikse håret mitt, og brukte den ekstremt gode volumtanga si.. eneste jeg kan si er: HAHAHAHAHAHAHA! (så værre ut på ett tidspunkt)


Without friends no one would choose to live, though he had all other goods.

1 kommentarer:

lisaa sa...

Så fine bilder!

Sv: Jeg vil egentlig bare ha tilbakemeldinger på om det er bra, verdt å kjøpe osv..
Siden jeg ikke har så veldig mye peiling på sånt har jeg spurt en del folk om hva de synes om kameraene og hvilket jeg burde velge!
Synes du jeg burde gå for det?