... let's play a game of whose life sucks worse ... I'll win, I always win ...

25. januar 2010

Denne dagen har virkelig ikke gått min vei! Det begynte allerede i morges klokka 07:30, jeg var ferdigdusjet og hadde akkurat begynt å kle på meg. Så skulle jeg slippe inn min kjære(?!!!) hund, Balto. Men neida, han var ikke der. Han hadde klart å slite seg løs fra båndet, og jeg var alene hjemme.. Så da bar det ut i det kalde været med vått hår. Han kunne jo være hvor som helst! Når jeg hadde lett i en halvtime, uten noe resultat, ringte jeg til Karoline. Karoline var så utrolig søt og snill at hun gadd å hjelpe meg å lete etter dette forferdelige beistet. Hun fan ham iløpet av 15 min ved betongfabrikken, døø! Tusen takk btw, sorry for at du kom for sent på skola <3

Da jeg endelig hadde fått somla meg bort på skola, uten frokost, ustylet og 3 minutter forsent måtte jeg jaggu meg snu å gå hjem igjen. For jeg hadde nemlig klart å glemme ''Huset med den blinde glassveranda'' i alt dette rotet, og det var EKSTREMT VIKTIG at den ble levert idag. Ellers så er det ikke så mye annet bra som har skjedd.. klomsa med matte innleveringa som skulle leveres kl 14 00, brant meg på kakaoen, skle på isen når jeg lette etter den forbanna kjøteren, må skrive ferdig nynorsken som skal leveres i kveld, kan ikke stoffet som er på prøven imorgen, savner tida for noen måneder siden, alle er sure og jeg er en forbanna baby.

Hvordan var din dag?

3 kommentarer:

Ida Emilie sa...

Jeg er glad jeg ikke er deg altså:P Dagen min har vært kjempebra, jeg fikk til og med tid til å spise frokost... Men alle har jo både gode og dårlige dager iblant da;D

linda-mari sa...

Jeg er på jobb, så den er ganske kjip!

lisaa sa...

sv: så du vil anbefale meg å kjøpe kameraet? :)

Håper du får en bedre dag imorgen da!