Pappa kom hjem idag!

30. januar 2010

I dag kom min kjære pappa hjem fra Gran Canaria, hvor han har tilbrakt den siste uken. Rømte fra bursdagen sin, huff og huff..

Jeg har da fått prøvd meg alene hjemme en hel uke, og kan si at hybellivet kommer til å gå med glans. Tenk, om et halvt år er det mulig jeg bor for meg selv på en 3 kvadratmeter stor hybel, can't wait! k9z.

Pappa hadde for øvrig med seg hjem noen presanger til meg også. Det var jo ikke jeg som hadde bursdag.. dårlig samvittighet

Jeg er helt sikker på at denne vekkeklokka har en dypere mening bak seg, som for eksempel at jeg sover for mye og må lære meg å stå tidlig opp om morgenen. Det er forresten termometer, dato + noen andre fancye saker på!


2 mascaraer, passet bra siden jeg er fri snart.

Awwi, katte-nøkkelring som er blitt gravert Kine inn i!

Porselensdukke fikk jeg og!


Og 3 armbånd. Det værste var at jeg likte de.. ehh

0 kommentarer: