Going to school does not make a person educated, any more than going to a garage makes a person a car

4. januar 2010

Hello There!

I dag hadde vi vår første skoledag etter jul. Synes egentlig det var helt greit å begynne på skolen igjen siden jeg fikk møtt alle vennene mine igjen! Har følt meg så asosial de 3 ukene jeg har tilbrakt på Fauske. Har bare sittet inne sammen med bestemor og mamma, utenom lillejulaften når jeg var ute sammen med Majk og Sara :) Koselig.

Jeg har bestemt meg for at nå, det siste halvåret av tiende, da skal jeg virkelig skjerpe meg på skolen. Jeg ska begynne å gjøre lekser hver uke, øve til prøver, følge med i timene og spørre om hjelp når det er noe jeg ikke skjønner. Jeg ble drit skuffa over meg selv når vi fikk karaktermappa rett før jul.. Hadde gått fra 5,1 i snitt til 4,4 .. Synes faktisk det er ganske ille.. Hvertfall siden man må ha over 5,1 i snitt for å komme inn på den skolen jeg vil gå på..

bilde: her

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Hva vil du studere etter tiende? :)

Kine sa...

Er ikke helt sikker, men har litt lyst til å gå medier og kommunikasjon :) Men skulle gjerne ha hatt litt mer informasjon om linjen osv.. så, er ikke helt sikker. Ellers så har jeg litt lyst til å bli journalist senere :)